ارتودنسی نامرئی چیست

 برای نظم در ترتیب دندان و هماهنگی بین فک ها بلا و پایین از انواع روش های ارتودنسی استفاده می کنند. یکی از این رش ها ارتودنسی نامرئی دندان است.

معمولا از قاعده و تکنیک هایی که توسط دندانپزشک پیاده می شوند برای کیفیت بالای ارتودنسی سپیدنت بهر می برند. برای پیاده کردن ارتودنسی نامرئی دندان برای اینکه شفافیت و درخشش زیبایی ربای دندان ها ایجاد گردند از دندانپزشک متخصص کمک خواهند گرفت.

در ارتودنسی نامرئی معمولا از براکت یا بهتر بریس های بهره می برند که شفاف بوده و همرنگ دندان هایخود فرد نیز هستند. برخی کلینیک ها ممکن بوده از تکنیک های سنتی ارتودنسی سپیدنت برای بهر داشتندندان هایی با قابلیت جابه حایی درست استفاده کرده اند.  معمولا بریس هایی که د این نوع ارتودنسی دندان استفاده می شود دارای مکانیم های پیشرفته یا در ساخت است. همچنین نسبت به براکت های دیگر در مزیت هستند. در کلینیک های زمان های گذشته سعی می شد از بریس های ارتودنسی دندان با بهبود عملکرد بهتری نسبت به نوع امروزی استفاده کنند. در فرایند ارتودنسی دندان معمولا علاوه بر براکت ، سیم های ارتودنسی نقش متفاوتی را بازی می کنند که ممکن اسد کاندیدای دریافت جوایز زیادی شوند.  موادی که برای ساخت بریس و سیم ها به کار می روند معمولا از فلزاتی خام استفاده شده اتست که رد تهیه پلاستکی ها نیز از آن استفاده می کنند. در براکت های مهنذدسی شده معمولا اجرای ارتودنسی دندان یا بهتر ارتودنسی سپیدنت به گونه ای ساخته شده که به بافت اصلی دندان آسیب نزده و مقاومت خوبی را دارند. برای انجام ارتودنسی دندان یا بهتر ارتودنسی سپیدنت می توانید از سایت تخصصی ما به صورت ماملی بازدید کنید و یا با همکرانان ما مشورت داشته یا به آن ها اس ام اس دهید.


در انجام این فرایند درمانی برای برخی افراد نوع برند معرف آن هاست و برای برخی دیگر زیبایی خاص این ارتودنسی سپیدنت اهیمت دارد. برای بهبود و پیشگیری هدفمند از بروز عوارض های آینده می توایند از درمان ارتودنسی دندان استفاده کیند. برای افراد مسن انجام ارتودنسی بسیار سخت و طاقت فرسا بوده که دراینجا به بخری نکات ااشاراه می کنیم.ارتودنسی سپیدنت سبب می شود ا فک ها و یا دندان هایی که درون فک ها رار دارند به موقعیت خود گرویده شدوند. بسیاری از سلریتی هایی نظیر خیلیا انجام این فراین بهتر از روکش های دندانی ندیگر است. برای آشنایی با بهترین رو شهای تکمیل طرح لبخن ششما را به ادامه خواندن مطالب مفید سیدنت دعوت می کنیم.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

مراحل ارتودنسی دندان

کامپوزیت ونیر غیر اصولی

ارتودنسی رنگی