لمینت سرامیکی ایمکس

 


یکی از انواع لمینت سرامیکی دندان لمینت های ایمکس بوده که دارای درخشنگی بالایی هستند. افراد زیادی خواهان ن هستند که این روش درمانی را با بهترین قیمت و کیفی انجام دهند. ونیرهای این لمینت سرامیکی با استفاده از تکیک های مختلفی فشرده شده و به نحوی روی بافت دندان قرار می گیرند که گویی خوده باف ت آماده پذیرایی از آن هاست. شفافیت بالا به همراه درخشندگی بالایی که در اثر کیفیت بالای لمیت سرامیکی ایجاد می شود توسط لمینت سرامیکی ایمکس این امکان ایجاد خواهد شد. همانطور که می داین ما در روش های دیگر لمینت سرامیکی عمل تراش را انجام می دهیم، ولی در لامینت سرامیکی تراش دندان انجم نشده و به بافت دندان آسیب نمی رسد. برای عملکرد بهتر لمینت های ایمکس دندان می توان با متخصصین این خبره آشنایی لارم را گرفت.

از سرامیکی های فوق پیشرفته ای در نصب لمینت های سرامیکی استفاده می کنند که اکثر پزشکان حاذق قادر هستند از این لمینت ها استفاده کنند. البته در لمینت سرامیکی های استفاده شده از ماده های خاصی به نام پروکلین به کار می برن که در ونیر خاصیت های ویژه ای ایجاد خواهد کرد.  البته باید هنگام قالبگیری دندان که برای ساخت لمینت سرامیکی در لابراتور فرستاده می شود، باید به صوت اساسی از دندان هیا بیماران قالبگیری شده و ساخت روکش نهایی لمین ونیر پرسلین با کیفیت بالایی انجام گیرد. باید ضخامت روکش های فلداسپاتیک که یمی از انواع لمینت های دندانی است باید بیشتر لمینت های ایمکس در نظر گرفته شود. البته باید گفت که طول عمری که برای لمینت های ایمکس در نظر گرفته شده است، بیشتر می باشد.



با توجه به فرایندهایی که برای ساخت روکش های نهایی انجام می شود، پیداست که مقاومت این لمینت ها بسیار بالا می باشد.  معمولا قیمت لمینت سرامیکی ایمکس بایتوجه به ساختاری که دارد قابل تعیین بوده و به دلیل استحکام بالای آن ها لازم است که بدانید قیمت خوبی دارند. علاوه بر لمینت کامپوزیت کردن دندان نیز دارای ویژگی هایی است که در مقالات بعد ی به آن پراخته می شود البته چند مقاله قبل ما را بخوانید از اهمیت آن آگاه می شوید. لمیت کردن سرامیکی باید رنگی مات داشته باشد، زیرا اگر رنگ آن مات بود بسیار به رنگ طبیعی دندان ها شبیه است.  در هنگام لمینت کردن سرامیکی سعی کنید تا حد امکان از رنگ و سایه های شفافی در هنگام اجرای لمینت سرامیکی استفاده کنید. بعد از اینکه رنگ لمینت ها مشخص شدند، باید با تکنیک های ویژه ای فراینند مهم فشرده سازی را انجام داد.


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

مراحل ارتودنسی دندان

کامپوزیت ونیر غیر اصولی

ارتودنسی رنگی