لمینت کریستالی دندان

لمینت کریستالی دندان  مطلب زیر است که می خواهیم مطالبی مفید راجع به آن به شما عزیزان ارائه کنیم لمینت سرامیکی دندان دارای روش ها و تکنیک های مدرن تری هم است که با روش های متنوعی قابل انجام است. در تمامی مقالات گفته شده درباره لمینت سرامیکی دندان مطالبی مفصل بیان شد. امیداورایم از خواندن آن لذت بردع باشید. معمولا ونیر پرسلین داارای نام دیگری به نام لمینت های سرامکیکی است. یکی از انواع دیگر، لمینت کریستالی بوده که با تکنیک های خاصی قابل انجام است لمینت هایی به روش کریستالی نیز دارای مزایا و معایب خود نیز بوده که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت کافی برده و مار را دعا کنید. میزبان شما عزیزان هستسم.


ضخامت بسیار کم این لمینت های سرامیکی کم بوده و از لمینت های سرامیکی دندان کمتر است. معمولا ضخامتی بین 0 تا 0.2 الی 0.4 دارد.

بری اجرا و کاشت نهایی برای نصب نهایی روکش های لمینت کریستالی از چسب های مخصوصی استفاده خواهد شد.  روکش های لمینت های کریستالی نسبت به مینای دندان هاییی که رد طبیعت دندان وجود دارد، شباهت زیادی به دندان های اصلی داشته که عمری برابر با 30 سال دارد. درخشندگی بالایی به دلیل وجود ذرا کریستال در این نوع لمینت ها وجود دارد که در سفید کنندگی نیز موثر هستند.



در تکنیک کریستالی لمینت از انواع روش های نوین و فناوری جدید استفاده برای لمینت کردن سرامیکی استفاده می شود. به گونه اس است که کاربرد زیادی برای بیماران ایجاد کند.  کاشت روکش های لمینت سرامیکی سپیدنت زیاد زمان برده ونهایت در دو جلسه تمام می شود. از این نظر دارای مزایای خاصی می باشد که رد ادامه به ان ها می پردازیزیم. البته لازم دراولین جلسه قبل از هر گونهاقدامی از دندان های هر دو فک عکسبرداری شود تا به خوبی وضعیت دندان های بیمراان مشخص شود.



وجه اشتراکی بین لمینت کردن سرامیکی و لمینت های کریستالی دندان وجود دارد.

ایراداتی که در ظاهر دندان ها، شکستگی، لب پر شدن ها، پوسیدگی های جزئی و لکه دار بودن دندان استفاده از لمینت های دندان سرامیکی موثر است. البته باید گفت ونیر کامپوزیت دندان از ضخامت بیشتری نسبت به لمینت های کریستالی برخودار است. چپون ضخامت لمینت های کریستالی کم است، زیبایی ظاهر در آن ها بیشتر از کامپوزیت های ونیر دندان می باشد. معمولا در لمینت های کریستالی نصب راحت انجام گرفته و با توجه به اندازه های واقعی که گرفته می شود، روکش های ویر روی دندان کاشت می شوند.


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

مراحل ارتودنسی دندان

کامپوزیت ونیر غیر اصولی

ارتودنسی رنگی