تاثیر کامپوزیت بر زیبایی لبخند

 


برای داشتن دندان هایی زیبا و جذاب بهتر است که از لمینت سرامیکی استفاده کنند.با این کا شما از داشتن لبخندی زیبا محروم نمی شوید.

در بعضی از افراد ممکن است دندان های جلویی نازک باشند. از این مورد ناراضی باشند. این باعث می شود تا اعتماد به نفس کافی را نداشته باشند.

برای حل این مشکل بهتر است از روکش های لمینت استفاده کنند. این روکش ها نازک بوده و شفاف هستند.این روکش های سرامیکی از جنس ونیر پرسلن هستند. عوارض لمینت سرامیکی همرنگ دندان های خود فرد هستند. این روکش ها باعث هماهنگی بین دندان های فرد هستند. معمولا از فرم مناسبی پیروی می کنند.

برای دندان هایی که شکسته می شوند، استفاده از ونیر پرسلن و انواع کامپوزیت ونیر مناسب است. استفاده از این روکش ها سبب می شوند تا ایرادهای ظاهری دندانها از بین بروند.

ممکن است سطح بیرونی دندان های شما تاریک باشد و به رنگ طبیعی دندان ها نزدیک نباشد، می توان از این درمان استفاده کرد. همچنین استفاده از این درمان لمینت سرامیکی  باعث درخشندگی هرجه بیشتر دندان های بیماران می شود.



ونیر پرسلن برای لمینت موقت دندان در انواع کلینیک های دندانپزشکی مورد استفاده قرار میگیرد.

سرامیک های این لمینت موقت دندان  مقاوم بوده و دارای سازگاری بالایی در شرایط مختلف هستند.

 می تواند از ترمیم کامپوزیت  دارای مزیت ها و عوارض کامپوزیت ونیر می باشد. از لمینت کردن سرامیکی  باعث می شود تا دندان های فرد به صورت یکدست سفید شده و از هماهنگی بالایی تبعیت کنند. یکی از کاربرد ونیر کامپوزیت این است که دارای طول عمر بالایی هستند. این روکش ها با چسب مخصوص روی دندان ها نصب می شوند

اگر از این لمینت ها به خوبی نگهداری شود، درخشندگی ها و زیبایی خود را حفظ می کنند.  در کلینیک دندانپزشکی معمولا لایه نازکی از دندان ها تراش داده می شود، سپس سطوح آن ها صیقل داده می شوند تا بستر مناسب برای قرارگیری لمینت ها ایجاد شود. باعث از بین رفتن تیرگی دندان استفاده از کامپوزیت و انواع لمیت سرامیکی موثر هستند.

برای بالابردن اعتماد به نفس بهتر است تا از انواع کامپوزیت ونیر استفاده کنند. این باعث می شود تا در هنگام لبخند زدن دارای اعتماد به نس داشته باشید.

بهتر است برای ماندگاری لمینت سرامیکی از دخانیات اسفتفاده نکنید. برای نگهداری بیشتر بهتر است که از نخ دندان و مسواک استفاده کنید.ونیر پرسلن دارای شفافیت بالایی برخوردار است. همچنین قط این لمینت ها پایین می باشد.

این روکش ها روی باندهای مخصوصی از سطح دندان ها کشیده می شوند که دارای مقاومت بالایی هستند.  همچنین لمینت سرامیکی سپیدنت  در برابر تغییر رنگ و خوردگی از مقاومت بالایی برخودار است.  مقاومت و استحکام این روکش های لمینت بالا می باشد. همچنین ترمیم کامپوزیت  از شفافیت بالاتری برخودرا است.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

مراحل ارتودنسی دندان

کامپوزیت ونیر غیر اصولی

ارتودنسی رنگی